Design obalů léčivých přípravků včetně všech uváděných informací podléhá zákonu o léčivech a navazujícím vyhláškám. Jeho grafická podoba proto bývá poměrně strohá, neboť jakékoli prvky reklamního charakteru nejsou přípustné. Není to příliš na škodu, protože léky si pacient obvykle nevybírá podle jejich obalu, ale jsou mu doporučeny s ohledem na jeho obtíže a případně předepsány lékařem. Jiná situace je u doplňků stravy nebo kosmetických přípravků, a o to více si na jejich obalech dáváme záležet.

Sledujeme trendy na trhu i zájem zákazníků a přizpůsobujeme jim vzhled našich produktů. Příkladem může být právě produktová řada doplňků stravy Vibovit. Multivitaminy Vibovit Farma mají na obalu 3D design zvířátek identický s tvary vitaminového želé v balení, což si může spotřebitel přes průsvitnou část obalu snadno ověřit.  Podobné je to u všech produktů Vibovit včetně novinky aktuální novinky Vibovit Imunity.

Nový produkt – Vibovit Imunity - představujeme prostřednictvím TV reklamy a také formou vzorků, které byly v září zdarma dostupné v lékárnách a v říjnu jsou k ochutnání u pediatrů. Ve všech formách marketingové komunikace dodržujeme požadavky právních předpisů upravujících pravidla reklamy na léky a doplňky stravy.