Začátkem září jsme v Praze uspořádali česko-slovenskou konferenci zaměřenou na aktivaci značky na trzích České a Slovenské republiky. Téma letošní konference tak bylo jasné - Naše nová značka a slogan: "Umožňujeme lidem prožívat lepší dny". Úkolem setkání bylo motivovat zaměstnance a vysvětlit jim význam situace, v níž se společnost Teva v Česku a na Slovensku nachází.

Snažili jsme se vytvořit obsah, který by publikum zaujal, byl pro ně srozumitelný, a zároveň ukázal, na čem pracujeme, co se děje a co se událo. Rozhodli jsme se komunikovat ve třech panelech věnovaných různým tématům.

Jsme hrdí, že naše letní konference vyvolala řadu pozitivních reakcí jak od účastníků, kteří ji označili za „nejlepší konferenci vůbec“, tak z globálního prostředí, jež ocenilo celou koncepci. Stali jsme se vzorem pro ostatní země.